visite - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu visite - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

visite

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

09 Juni 2007 | Gambia, Banjul

Pappa is nu op visite. Erg gezellig! Gelukkig is het regenseizoen nog niet begonnen en liggen we dagen lui op het strand. Het enige wat we doen is verbranden (au!), wat zwemmen in hoge golven (plons!) en een spelletje scrabble (3-2 voor mij).

We zijn ook een dagje gaan golfen. Voor mij de eerste keer, maar echt heel grappig om eens te doen. Soms bakte ik er niets van en soms ging het wel redelijk. Waarschijnlijk gaan we zondag nog eens.

We zijn ook naar Abuko Nature Reserve geweest. Dit is een van de beroemdste parken in Gambia, maar ik was er nog nooit geweest. Het is een hele mooie natuur. We hebben krokodillen, apen en varanen gezien. We waren nog op zoek naar een antilope, maar die was effe weg. Ook was er een kooi met hyena's. Ik verbaasde me hoe groot die waren. In Zuid-Afrika heb ik die uit de verte gezien. Maar dit was heel leuk.

Maandag gaat pap mee naar school om de school dit keer met kinderen te zien.

En nu ga ik uitgebreid lunchen. Heerlijk zo'n pappa op visite!

  • 09 Juni 2007 - 13:29

    Gill :

    leuuk!!
    xx gill


  • 10 Juni 2007 - 16:17

    Alied:

    blijf positief en genieten!! Good luck

  • 18 Juni 2007 - 08:11

    Denise:

    hai,
    weet niet of je mij kent maar heb ooknu net 7maanden in gambia gezeten... ben vrijdag terug gekomen. heel toevallig dat ik jou op deze site zie. Vorige week zag ik je nog met je vader in een restaurant zitten bij Senegambia. Ik liep daar toen langs met die kleine Abdul die voorheen in het hotel werkte?? Nou elk geval hij vertelde me dat jij ook nederlands was en hier ook lange tijd verbleef. Ik ga begin augustus weer terug, tot wanneer blijf jij??
    groetjes Denise
    denisevdlee@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 99423

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: