laatste loodjes - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu laatste loodjes - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

laatste loodjes

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

06 Juli 2007 | Gambia, Banjul

Okee, het internet doet het weer. Gelukkig. Nu kan ik jullie vertellen dat ik op het moment aan het wachten ben op de vlucht uit Nederland met mijn mamma erin. Ze komt over een paar uurtjes aan om volgende week weer samen naar huis te vliegen.
Ik ben nu druk bezig met het gedag zeggen. De familie en vrienden van Ibu ga ik allemaal even af. Het is wel heel moeilijk omdat ik met sommigen echt een goede band heb.
Vandaag was ook de laatste echte dag school. Zondag is er nog een afscheidsfeest. Het was wel heel lief. Veel kinderen en ook een paar die voor mij echt bizonder zijn, kwamen een hand geven of even zwaaien. Flink knipperen en slikken dus!
Eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik naar huis wil. Het is erg dubbel. Maar ik weet wel dat ik iedereen weer wil zien. En zeker met een aantal mensen de MacDonalds ga plunderen (Gill!).
Tot volgende week zaterdag of later.

  • 06 Juli 2007 - 19:23

    Wilma:

    Hoi Kitty,
    fijn dat je samen met je moeder de laatste week in Gambia door kunt brengen. Maak er een fijne, bijzondere week van. Sterkte met alle afscheidsmomenten!
    Hoop je in Nederland na onze vakantie ergens in augustus weer te ontmoeten.
    Kop op en een goeie terugreis.

    Houdoe, Wilma

  • 07 Juli 2007 - 08:21

    Rianne:

    Hee Kitty!!!!

    Ik wens je veel sterkte met afscheid nemen. Dat is niet het makkelijkste. Als je het even moeilijk hebt, denk aan de leuke dingen. We kunnen een leuke stapavond plannen!!!!! (Hahahaha...)

    X
    Ri

  • 07 Juli 2007 - 13:31

    Mary Farla:

    lieve Kitty,

    mama en jij zijn vast herenigd. Heerlijk samen een weekje vertoeven. Geniet ervan en weet dat je altijd nog eens terug kan naar Gambia want het is niet het andere eind van de wereld.
    Afscheid nemen is het moeilijkst wat er is maar weet dat je altijd terug kunt.
    Veel plezier en tot volgende week.

    Liefs Mary en Kees

  • 08 Juli 2007 - 08:55

    Erica:

    Hoi Kitty en Ludi,
    Ja Kitty je laatste daagjes in Gambia zullen bol staan met emoties en melancholie.....maar Nederland is toch ook echt leuk hoor!!! Terug naar je oude leventje maar met zoveel meer ervaringen. Is ook waardevol.
    Geniet van de laatste dagen en Ludi natuurlijk van haar vakantie.
    Joya en Lucas kijken uit naar je komst, alle kunstwerken die deze week gefabriceerd worden zijn voor Kitty...Joya weet wat ze zegt en Lucas zegt het ook maar daar twijfel ik toch over, over een aantal dagen zullen we het zien en beleven.
    Hele goeie terugreis (en neem aub het mooie weer mee want vandaag ziet er goed uit maar dan gaan we echt weer terug naar regen en 18 graden)
    Tot volgende week,
    groetjes van ons allemaal

  • 09 Juli 2007 - 10:09

    Mary Farla:

    Hallo Kitty,

    Hebben jullie het een beetje naar jullie zin. Nou geniet er maar van want hier is het weer niet veel bijzonders.
    Ik heb nog een voorstel: zou je het leuk vinden als je zaterdagmorgen voet op nederlandse bodem hebt gezet hier een ontbijtje te nuttigen? Mama, papa en andere familieleden zijn ook welkom.
    Denk er maar over na en dan hoor ik het nog wel.
    Geen verplichtingen alleen als je het leuk lijkt en jullie niet te moe zijn.

    Groetjes Mary Farla

  • 13 Juli 2007 - 05:34

    Gill:

    lieveeekitty!!

    nog maar 1dagjee!!
    ik kom morgen ook naar schiphol!
    &ookde MCDONALDPLUNDEREREN

    x.gill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 748
Totaal aantal bezoekers 99431

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: