fijn - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu fijn - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

fijn

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

14 Februari 2007 | Gambia, Banjul

Hoi allemaal,

Weer eens een berichtje van mij. De laatste tijd ben ik erg druk geweest en had niet veel tijd om naar het internet te gaan. Ik ben dus nog niet overleden of zo.

Waar ik voornamelijk heel druk mee ben geweest is de kwestie rond Ibu. Misschien hebben een aantal mensen al gehoord dat er weer wat ontwikkelingen waren, via mamma of pappa, maar van de echte vooruitgang weten de meesten niet.

Sinds de dag dat Ibu en ik uit elkaar waren, bleek het onmogelijk voor ons om zonder elkaar te moeten zijn. We hebben al die tijd contact gehouden via sms en al snel zagen we elkaar weer. De familie bleek echter nog steeds een probleem.

Ibu heeft al die tijd gevochten tegen zijn familie waarbij hij veel medestand kreeg van zijn moeder, zussen en zelfs een broer is uit senegal gekomen om voor ons op de bres te springen. Later ben ik me ook met de situatie gaan bemoeien. Weliswaar met handen en voeten, want ze spreken alleen Mandinka en ik dus niet.

Wekenlang hebben we geprobeerd aan hun verstand te brengen dat liefde belangrijker is dan geld. En uiteindelijk, gisteren, is het gelukt! De familie heeft eindelijk afgezien van het huwelijk met het Engelse meisje. Ibu en ik kunnen nu gewoon samen zijn. Geen gezeur meer, geen verwachtingen van mij, alleen wij tweeen tellen nu. Ik ben zo gelukkig!

In al die 'onofficiele' weken samen bleek dat we echt niet zonder elkaar kunnen. Of: wel zonder elkaar kunnen maar dat het dan lang zo leuk niet is. Ik ben echt super blij!!!!

  • 15 Februari 2007 - 14:41

    Cedric:

    ik mis je enorm veel
    xx. je broertje

  • 15 Februari 2007 - 19:57

    Mary Farla.:

    Wat een geweldige ontwikkeling. Hij moet wel veel van je houden om tegen zijn familie in te gaan. Maar gelukkig zijn jullie inspanningen niet voor niets geweest.
    Nu vooral weer genieten. En dat je blij bent kunnen wij ons voorstellen, wij worden er zelfs happy van.

    Veel lieve groeten van Kees en Mary

  • 17 Februari 2007 - 09:41

    Oma Rie:

    vervolg,lees nu het bericht
    over de familie van ibu.
    ja liefde is niet te vatten.
    je blijft nog,maar wij willen je ook niet missen.
    liefs ,kus oma.

  • 20 Februari 2007 - 11:49

    Caroline:

    Heej meisje,
    Gaaf man, dat het nu weer goed is! Ik ben echt blij voor je!
    Doe Ibu de groeten van me... :-)
    Kus van Caroline

  • 27 Februari 2007 - 19:45

    Petra Van Yperen:

    Hoi kitty,
    tijdje niet gezien op internet,
    het lijkt wel een soap in Gambia, waar jij samen met ibu de hoofdrol in spelen,
    maar gelukkig leven ze nog lang en gelukkig!!
    leuk om te lezen, die kallerlakfoto's kun je wat mij betreft achterwegen laten! Veel plezier verder!
    groetjes
    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 99577

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: