jammer - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu jammer - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

jammer

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

20 Mei 2007 | Gambia, Banjul

Ja, het is jammer. Vandaag stond ik op om naar het strand te gaan. Ik had mijn bikini net goed en wel aan toen in een verdacht geluidje hoorde: regendruppels op het dak! Bah. Het regenseizoen komt eraan en ik krijg nu al een voorproefje. Ja pap, weet in welke tijd je komt...
Ik hoop dat het nog even mooi wordt. Mijn bruine kleurtje is nog niet zo heel erg bruin.

  • 20 Mei 2007 - 17:20

    Jos:

    Regel maar met de president dat het van 1 juni tot 16 juni droog is.
    Tot dan.

  • 05 Juni 2007 - 18:12

    Eline:

    Haj Kitty, ik ben op zoek naar je e-mailadres maar kan het nog nergens vinden. Ik kom in september ook naar de baobab nursery school, en hoop je daar ook nog te zien. Wat heb je trouwens een gave verhalen. Ben je al weer een beetje opgevrolijkt?

    Groetjes Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 99487

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: