opvrolijken - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu opvrolijken - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

opvrolijken

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

20 Mei 2007 | Gambia, Banjul

ik heb een dipje, nou ja, een dip. Ik wil naar huis. Echt naar huis. Ik heb niet echt een goede reden waarom, maar voor mijn gevoel wil ik naar huis. Ik heb al zitten denken of ik niet een weekje naar huis kon. Alleen om even bij te tanken. Maar pappa komt over 2 weken, dan zin er nog 2 of 3 weken school en dan is het al juli en kom ik echt bijna naar huis. Augustus is het klaar hier voor mij. Nog 12 weken. Ik ben echt aan het aftellen. Zo slecht heb ik me nog nooit gevoeld in al die tijd hier. Het duurt al een week en op de een of andere manier ben ik niet sterk genoeg om me erover heen te zetten. Dus heb ik jullie hulp even nodig. Misschien kunnen wat berichtjes van thuis me opvrolijken. Ik heb het heel hard nodig!

  • 20 Mei 2007 - 15:44

    Petra:

    Hoi Kitty,
    Even een berichtje uit nederland...
    het regent nu.. heb wel lekker vakantie, maar aan het weer mis je niks... als je straks weer echt thuis bent zul je snel weer heimwee krijgen.
    Ga jezelf lekker verwennen!
    ben wel heel benieuwd naar al je foto's.
    kop op!
    groetjes petra

  • 20 Mei 2007 - 16:28

    Ludi:

    Ik heb je al aan de lijn gehad maar nog even dit, iets wat we ook tegen opa zeggen. Geniet van de dingen die je nu nog hebt en wat je nog kan. Dus - geniet van de zon als die er is.
    - geniet van het niet zo hectische leventje
    - geniet van de afwas, want thuis heb je een machine
    - geniet van het lopen op slippers en zonder jas
    - geniet van Ibu
    - geniet van het warme zeewater ( ga je nog hamammen?)
    - geniet van de vogels in de tuin zou omie zeggen
    - geniet van de chicken yassa
    - geniet van de apen in bijolo, kijk uit voor gorilla's
    Dus geniet van de dingen die daar zijn en niet hier en wanneer je terug kom, geniet dan van de dingen in Nederland.
    Dikke kus
    Mamaludi

  • 20 Mei 2007 - 17:25

    Anouk:

    Heej Lieve Kitty,

    Ik mis je heel erg (snik snik) en ik hoop je snel weer te zien als je weer in Nederland bent. Veel plezier nog daar want het is er vast superrrrrr leuk!! Ik zou er ook wel heen willen!!
    Tot snel!!

    Kus kus hvj hvj hvj hvj wjnmkwjnmk Anouk

  • 20 Mei 2007 - 20:38

    Els:

    lieve kitty.
    geniet echt nog even van de tijd die
    je nu nog hebt daar.
    prima werktijden,mooi weer,
    kinderen om je heen die niet zo tot in de grond verwend zijn als hier,
    de relaxte sfeer,en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    de tijd gaat snel.je vader komt ook nog 2
    weken,en dan is het nog maar even,
    geniet er van samen met ibu.
    groetjes ook van peter,
    xxjes,els.

  • 20 Mei 2007 - 22:29

    Wilma:

    Hoi Kitty,

    mag dat gevoel er gewoon even zijn!! Je hebt afscheid van Karen genomen; toch een intense periode geweest. Heb je ontzettend goed gedaan! bedankt! Ik heb de foto's van de afsluiting op haar weblog gezien. Harttsikke mooi.
    Ik stuur het engeltje in gedachte weer naar je toe. Het is jouw gevoel; jouw beleving van de werkelijkheid. Alleen jij bent degene die daar iets aan/ mee kan doen.
    Kop op meid; je bent een topper!
    Houdoe, liefs, Wilma

    (het is nu bijna 0.30 uur 's nachts. Veel te laat dus eigenlijk; morgenvroeg weer aan het werk.................de regen valt met bakkken uit de hemel.........ook hier)

  • 21 Mei 2007 - 20:52

    Joss Van Wijk:

    Lieve Kitty,

    Na zoveel lieve berichten kan ik er eigenlijk weinig aan toevoegen. En ja, ik begrijp het, natuurlijk wil je na al die maanden even lekker naar huis, weer even alle gemakken en comfort van je eigen land meemaken. Neemt niet weg dat je in Gambia nog maar een korte tijd zult blijven, waar hebben we het over, nog maar een paar weken. Kom op Kitty, jij gaat dat gewoon nog even doen/volhouden. En anders, gaan we je gewoon allemaal een keer bellen. Toch allemaal????, dat doen we dan gewoon!!!!!!!

    Liefs Joss(je)

  • 23 Mei 2007 - 19:33

    Erica:

    He Kitty,
    Inmiddels een paar dagen na je dipbericht dus wij hopen dat je het ergste misschien inmiddels gehad hebt en weer lol hebt in je LAATSTE weken in gambia. Want is de dip er nog wel dan is het toch te overzien....zeker als je vader volgende week vrijdag op je nieuwe stoep staat.
    En als je het leuk vindt dat we je een keer bellen geef het nummer effe door (mobiel is voor ons natuurlijk goedkoop maar voor jou niet zo) of heb je geen huistelefoon....Joya wil je vast vertellen over haar schoolervaringen die ze nu opdoet. Het gaat onwijs goed en vandaag heeft ze voor het eerst bij een vriendinnetje gegeten en gespeeld. Jaja dit kleine meisje wordt ineens groot!!
    Met lucas gaat ook alles prima, net zo'n kletskous als zijn zus en praat inmiddels met twee woorden dus ook hij maakt vorderingen...
    nou meid hou je taai,
    groetjes van ons allen

  • 27 Mei 2007 - 11:45

    Karen:

    Hey Kitty,
    Ik begrijp je gevoel volledig, al blijft het dubbel... Ik keek er zo naar uit om naar huis te gaan maar nu mis ik het leven in Gambia, het zijn echt 2 apparte werelden. Moest ik kunnen ik kwam metteen terug.. maar deze keer wel mét Wouter;)
    Doe iedereen daar de groetjes en heel veel sterkte he meid!
    dikke zoen x

  • 16 Juni 2007 - 18:12

    Corry:

    He Kitty, avonturierster jij komt helemaal nog niet naar huis want ik wil nog even van je avonturen genieten. Ik wou dat ik jong was en de moed had om dat te doen wat jij nu aan het doen bent.
    Die laatste weekjes zijn zo voorbij.
    dag, dag, Corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 720
Totaal aantal bezoekers 99569

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: