al een hele tijd - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu al een hele tijd - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

al een hele tijd

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

27 Februari 2007 | Gambia, Banjul

tja, zo realiseerde ik me vandaag ineens dat ik morgen een half jaar in Gambia ben. De tijd is werkelijk gevlogen. Maar aan de andere kant betekent het ook dat ik pas op de helft ben en nog net zo'n lange en leuke tijd te gaan heb als ik nu al gehad heb. Ik wil voorlopig nog niet weg!!! Het enige wat nu vaker begint op te spelen is het missen van mensen.

Hier gaat het nog steeds goed. Ik heb het nog erg naar mijn zin. Op school is het erg leuk. Ik ben veel nieuwe dingen aan het ontwikkelen wat veel creativiteit (en soms hoofdbrekens) kost maar ook heel dankbaar is.

Ik trek veel met Ibu op. We wonen weer als vanouds samen. Het is wel erg leuk want hij is nu Nederlands aan het leren van mij. Dat gaat erg goed.

Ook is Karen er nu. Zij komt van de Belgische Pabo en loopt haar stage bij ons op school. De afgelopen paar dagen hebben Ibu en ik haar even meegenomen om het gambiaanse reilen en zeilen te leren kennen.

Verder is er van hier geen nieuws.
Ik mis jullie, maar kom nog even niet terug!!!

Liefs

  • 27 Februari 2007 - 19:45

    Alied:

    een duidelijke boodschap. Wij komen je dan maar opzoeken over een paar weken!! Blijf maar lekker,want het is hier takkenweer.
    liefs Alied

  • 27 Februari 2007 - 23:36

    Pieter:

    en wij missen jou,
    maar blijf en geniet
    dikke kus
    Pieter

  • 27 Februari 2007 - 23:45

    Ludi:

    Nog een paar weken en dan zie jej je moeder alweer. leuk hè!!!
    Geniet maar van de dingen op school en zeg tegen de kinderen dat je oma en moeder ook nog een keer naar school komt.
    groeten aan Ibu en dikke kus en hug.

  • 28 Februari 2007 - 13:10

    Lisette Van Wijk:

    Hoi Kitty!
    Leuk om steeds je stukjes te lezen! Geweldig om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
    Liefs Lis

  • 01 Maart 2007 - 09:34

    Wilma:

    Hoi Kitty,

    kop op, he! Ik heb grote bewondering voor de manier waarop je bezig bent! Enne... er komt allerlei materiaal over een paar weken naar je toe ter ondersteuning van je creativiteit. Karen heeft een goeie aan jou en Ibu als begeleiders.
    Houdoe, liefs, Wilma

  • 01 Maart 2007 - 11:27

    Oma Rie:

    Kitty ,fijn te horen dat alles weer gezellig verloopt en je het lekker
    druk hebt.ja de helft zit erop.volgende maand je moeder.je mag niet klagen over bezoek.Paul en annemar
    gaan met de krokusvak.naar Kevin,huren een auto.gaan een weekje met elkaar toeren. mail van Kevin,gaat wel weer graag naar huis.nu eerst met Scott naar zijn familie in
    noord Amerika en chicago.
    wel leuk voor hem.
    Fer en heleen hebben echt eenpaleisje nu.hoewel ik dat andere huis,gezellig, vond.zo Kitty dit is het
    weer,ga eten koken,bietjes
    lekker gezond.groetjes en dikke kus.

  • 03 Maart 2007 - 17:50

    Ludi:

    Ik heb weer wat nieuwe foto's geplaatst op je site.
    Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 99513

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: