heel erg early! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu heel erg early! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

heel erg early!

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

12 April 2007 | Gambia, Banjul

Ja, mamma en omie zijn weer weg. Ik kan niet alles vertellen maar wil jullie een beetje deelgenoot maken van wat ik heb moeten doorstaan.

Omie is gek van vogeltjes. Mamma en ik kunnen nog net een mus van een duif onderscheiden maar daar houdt het dan ook echt mee op. Maar voor omie gingen we mee op early bird vogeltjes-tour. Ibu mocht ook mee.

Early betekent vroeg. In dit geval heel vroeg: 4 uur ging de wekker. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik niet de gezelligste ben dan. Maar goed. Ibu en ik naar het hotel. Alles nog stikdonker.

We werden opgehaald met een bus en reden naar Banjul, Dentonbridge. Daar stapten we (nog altijd in het donker) op de boot. Natuurlijk nog geen vogel te zien. Maar wel een mooie zonsonkomst. En later inderdaad veel vogels te zien. (Vooral veel koeien he mam en omie!!!)

Maar al met al was het heerlijk op de boot. Genoten van het zonnetje en de vogels (mus, duif of wat dan ook...)

Ik heb een leuke dag gehad met veel lol. Al was het was early, het was wel de moeite waard!

  • 12 April 2007 - 19:53

    Ludi:

    Ja het was erg leuk en toch hebben we er wat van geleerd. We weten nu dat er koeien in Gambia zijn. Ter informatie: We hebben heel veel koereigers gezien.
    De excursie was ook goed, genoeg te eten en te drinken en ook goede informatie voor niet Engelstaligen.

  • 12 April 2007 - 20:16

    Erica:

    hoi Kitty,
    Een keertje vroeg opstaan en je maakt toch weer wat mee he! Hopelijk heb je genoten van je bezoek. Joya vraagt over hoeveel nachtjes je terug komt...as woensdag gaat ze wennen op de basisschool(dat klinkt he) en ze heeft al die tijd gezegd als ik naar de basisschool ga komt kitty weer terug. Ik heb even uitgelegd dat het nog wel heel veel nachtjes meer duurt. Tijdens de afwezigheid van Ludi heeft Lucas zich in de benen gehesen en loopt nu los!!! heel mooi gezicht, mail binnenkort een foto.
    He geniet van alles en tot horens, groetjes van ons lelieveldjes

  • 15 April 2007 - 20:02

    Mary Farla:

    Heerlijk dat jullie het zo gezellig gehad hebben en leuk dat oma ook eens gezien heeft waar je verblijft. En zo'n vroege date met vogels maak je ook niet iedere dag mee.
    Jammer genoeg is onze tijd op het ogenblik beperkt want we zijn Chantal's
    huis aan het opknappen.
    Toch nog even tijd om te reageren.
    Veel plezier in Gambia en geniet van elkaar.

    Kees en Mary

  • 21 April 2007 - 23:16

    Ludi:

    Ik heb wat nieuwe foto's op de site gezet, vooral gemaakt tijdens de bird-watching.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 99509

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: