verrassing - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu verrassing - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

verrassing

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

20 April 2007 | Gambia, Banjul

Jeetje, wat een verrassing zeg! Krijg ik uit mamma's koffer ineens allemaal berichtjes van mensen uit Nederland. Daar wil ik jullie even heel erg voor bedanken.

Hollanders: Dank je wel voor jullie kaarten. Jullie zijn hard aan het werk gezet op mamma's verjaardag.

Misjel en familie: Heel erg bedankt voor de brieven. het is leuk om op de hoogte gehouden te worden wat er in jullie leven gebeurt en gaat gebeuren.

Mary Farla: heel erg bedankt voor het heerlijke bobotie en burrito's. Ibu en ik hebben ervan gesmuld!!!

Lelieveldjes: Dank je wel dat jullie me zo op de hoogte houden van de avonturen en kuren van de kids. En Joya, bednakt voor de prachtige verftekening!

Tweeling: Wow, wat een mooie kunstwerken heb ik gekregen! Mijn kamer is nu helemaal is paasstijl door jullie tekeningen. En van de lieve chocolaatjes heb ik ook gesmuld. Lief hoor!

Alle kaarten en tekeningen hangen in mijn kamer en het is nu echt mooi versierd.

  • 16 Juni 2007 - 06:32

    Mary Farla:

    lieve kitty,

    Afgelopen donderdag is mama hier geweest en heb ik vernomen dat de plannen in gambia iets anders verlopen dan dat je gehoopt had.
    Verstandelijk weet je diep in je hart ook wel dat het niet gemakkelijk zou worden maar emotioneel is het toch weer een andere zaak.
    Ik begrijp heel goed wanneer je van iemand houdt dat je die graag bij je wil hebben en dat zal voor Ibu wel hetzelfde zijn. Maar er spreken nog andere aspecten mee, zoals cultuur, familie, geloof etc.
    Ik kan me de situatie van Ibu ook goed indenken. Naar een vreemd land, alleen zonder familie, de taal, geen werk, het is me nog al wat.
    Maar kitty je hebt door Ibu wel een hele bijzondere tijd gehad en veel dingen meegemaakt die wij als toerist nooit zouden zien of meemaken.
    Daarom is dit wel een heel mooi jaar geweest, ook al is de afloop niet zoals je gehoopt had.
    Het liefst zou ik je nu even willen knuffelen, maar dat moet wachten tot je weer terug bent.
    Toch hoop ik dat je de resterende tijd nog wat kunt genieten van alle lieve mensen die je proberen je verdriet wat te verzachten.
    Je bent zeker in onze gedachten en probeer het maar mooi af te sluiten in Gambia, want de kinderen en mensen die je geholpen hebt zijn je daar zeer dankbaar voor.
    Veel lieve groetjes en dikke knuffels van ons allemaal.

    Kees, Mary, Chantal en Raoul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 99515

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: