verhuizen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu verhuizen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

verhuizen

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

02 Mei 2007 | Gambia, Banjul

Ja, ik moet verhuizen. Alweer!!! Dit keer blijf ik wel in hetzelfde land. Ik ga zelfs niet erg ver van mijn oude huisje af wonen.

Voor de mensen met Google Earth: Vlakbij het huis waar ik nu woon is een groot kruispunt. Ik ga nu aan de andere kant van het kruispunt wonen. Als je het gebouw van de Human Rights Organisation en het Nederland consulaat kan vinden (aan de hoofdweg aan de andere kant van het kruispunt). Naast dat gebouw loopt een weg. Volg die rechtdoor tot je tegen een huis aanbotst. Dat wordt mijn huis.

De reden van verhuizing is dat op mijn compound gerenoveerd wordt. Daar heb ik nu al veel last van. Dus heeft mijn huisbaas aangeboden dat ik in een van zijn andere huizen kan wonen. Ik ben vorige week gaan kijken en het is een prachtig huis. Huiskamer, 3 slaapkamers met eigen badkamers en een keuken. Ik gebruik een van de slaapkamers en de anderen zouden eventueel kunnen gebruikt worden voor andere huurders. Tot nu toe is er nog niemand bekent, maar het zou kunnen. Het ziet er in ieder geval allemaal netjes uit. Vrijdag gaat het gebeuren. Ik hou je op de hoogte!

  • 02 Mei 2007 - 19:13

    Omie En Opa:

    Dat huis van de Human Rights Organisation kan ik me nog herinneren.
    Je zult geen grote verhuiswagen nodig hebben want stoelen heb je niet en emmers kan je in elkaar schuiven. Grapje
    Je hebt wel leuke foto's uitgezocht voor op de site.
    Ik heb alle eerdere berichten nog een keer gelezen en nu met "Gambiaanse ogen".
    Dikke kus ook voor Ibu.
    Omie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 99572

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: