ontwenningsverschijnselen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu ontwenningsverschijnselen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

ontwenningsverschijnselen

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

02 Mei 2007 | Gambia, Banjul

Tja, de ontwenningsverschijnselen beginnen nu toe te slaan...

Ik zit een voetbalwedstrijd te kijken. Overal zie ik daar reclameborden en zelfs reclame op de shirts van de spelers. En van wat... van MacDonalds! Het water liep me in de mond!!! Ik moet nu echt een patatje hebben!!!

• 02 Mei 2007 - 16:18

Joss Van Wijk:

Hallo Kitty, wat kan ik mij goed voorstellen dat je zooooo vreselijk veel zin in frietjes kunt hebben. Is het ook niet mogelijk om die in het hotel te eten?
    Goed hoor die verhuizing, je gaat er duidelijk op vooruit. Badkamers zelfs, met warm, water????
    Geniet nog..
    liefs van
    Joss(je)

• 02 Mei 2007 - 20:37

Erica:

he kitty,
    succes met verhuizen! Gaat Ibu mee verhuizen naar je nieuwe stekkie?
    Jammer he dat je patat niet op kan sturen...de volgende die uit nederland komt misschien een frituurpan mee laten nemen of gaat dat niet op het stroomnetwerk. Dan kan je zelf schillen en koken en bakken...
    En anders kun je je over een paar maanden er weer misselijk aan eten bij de mac, joya en lucas gaan graag met je mee!!!!
    he groetjes van ons allemaal