ontwenningsverschijnselen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu ontwenningsverschijnselen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

ontwenningsverschijnselen

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

02 Mei 2007 | Gambia, Banjul

Tja, de ontwenningsverschijnselen beginnen nu toe te slaan...

Ik zit een voetbalwedstrijd te kijken. Overal zie ik daar reclameborden en zelfs reclame op de shirts van de spelers. En van wat... van MacDonalds! Het water liep me in de mond!!! Ik moet nu echt een patatje hebben!!!

  • 02 Mei 2007 - 16:18

    Joss Van Wijk:

    Hallo Kitty, wat kan ik mij goed voorstellen dat je zooooo vreselijk veel zin in frietjes kunt hebben. Is het ook niet mogelijk om die in het hotel te eten?
    Goed hoor die verhuizing, je gaat er duidelijk op vooruit. Badkamers zelfs, met warm, water????
    Geniet nog..
    liefs van
    Joss(je)

  • 02 Mei 2007 - 20:37

    Erica:

    he kitty,
    succes met verhuizen! Gaat Ibu mee verhuizen naar je nieuwe stekkie?
    Jammer he dat je patat niet op kan sturen...de volgende die uit nederland komt misschien een frituurpan mee laten nemen of gaat dat niet op het stroomnetwerk. Dan kan je zelf schillen en koken en bakken...
    En anders kun je je over een paar maanden er weer misselijk aan eten bij de mac, joya en lucas gaan graag met je mee!!!!
    he groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 99578

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: