nieuwe huis - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu nieuwe huis - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kitty Winsen - WaarBenJij.nu

nieuwe huis

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

10 Mei 2007 | Gambia, Banjul

Nou, eindelijk ben ik verhuisd. Het was een vreselijk gedoe. Sowieso al omdat je hier geen dozen hebt om alles in te doen en een verhuisbedrijf kennen ze hier natuurlijk ook niet. Daarbij werd het door mijn huisbaas steeds uitgesteld en kon ik dus ook niets regelen voor vervoer en verder inpakken. Uiteindelijk zei hij dat hij donderdag de sleutel kreeg en ik dan kon verhuizen. Volgens hem kon ik dus nu in gan pakken. Toen ik vrijdagochtend de sleutel ging halen, hield hij nog de boot af. Nee, ik kon nog niet verhuizen omdat er nog iemand anders in het huis woonde. Ik wist al dat ik het huis misschien moest delen, dus dat was voor mij geen reden om niet te verhuizen. Bovendien had ik alles al gepakt en vervoer geregeld. Dus ik heb min of meer geeist dat ik nu de sleutel kreeg. Hij had het tenslotte de dag ervoor toegezegd.
Toen begon hij nog over het verven van het andere huis. Daar waren inderdaad vlekken en in het contract staat dat ik het netjes moet achterlaten. Na enige onengheid heb ik hierin toegestemd. Maar ik wilde gelijk even regelen dat ik niet van plan ben dit huis ook te verven. Hij was het daar niet zo mee eens, waardoor een ruzie ontstond. Ik zei dat hij me wel elke week kan laten verhuizen, dan kan ik elke keer een huis verven. Ik ben niet gek!
Er waren nog meer knelpunten waar ruzie over was. Hij blijkt gewoon keihard gelogen te hebben over de andere bewoner van het huis (die er dus helemaal niet is) en waardoor ik de beste kamer niet kon krijgen. Kortom, ik baalde en was erg boos.
Maar goed, nu zit ik samen met Ibu gezellig in het huis. Het is een prima huis, dus dat's wel lekker. Alles is ook in het huis zelf en je hoeft niet via buiten naar de keuken en badkamer zoals hiervoor. En we hebben nu luie zitstoelen en een eettafel met stoelen. Dat is een voordeel.

  • 10 Mei 2007 - 16:56

    Rianne:

    Geniet van jullie (?) nieuwe huisje. Maak er een leuke tijd van...

    Liefs, Ri

  • 17 Mei 2007 - 09:57

    Wsamba@xs4all.nl:

    Hoi Kitty,
    Zou ik jou persoonlijk eens kunnen mailen? Ik heb gereageerd op de oproep om jouw werk daar verder vorm te geven en heb daar wel een aantal vragen over. Ik hoop wat van je te horen! Groetjes,
    wendy Samba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Raar, maar waar...

06 Juli 2007

laatste loodjes

02 Juli 2007

uit Gambia

21 Juni 2007

over

09 Juni 2007

visite
Kitty

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 99517

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 28 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: